Vše o nákupu

Na této stránce vám nabízíme základní informace, jak nakupovat v našem e-shopu. 

Důležité je řádně se seznámit s našimi obchodními podmínkami. Jsou podrobné a obsahují všechny náležitosti a informace, které potřebujete znát před dokončením své objednávky.

V našem e-shopu www.arki.cz si můžete prohlížet nabízené zboží a v případě vašeho zájmu o jeho koupi vložíte zboží do nákupního košíku. Následně můžete pokračovat v dalším nákupu nebo „Jít k pokladně“ – tedy přistoupit k volbě dopravce a způsobu platby za zboží, uvedení osobních údajů a k dokončení objednávky.

Před dokončením celé objednávky budete mít možnost si znovu překontrolovat celý „nákup“, své osobní údaje, zvolený druh doručení zboží i platby za zboží. Důležité je potvrdit, že jste se se řádně seznámili s obchodními podmínkami. Pokud je vše správně, zmáčknete tlačítko "Potvrdit objednávku" a objednávka se odešle k nám.

Obratem se automaticky vygeneruje potvrzení o tom, že jste objednávku odeslali, a to na vaši emailovou adresu. Zde si opět můžete zkontrolovat správnost veškerých zadaných údajů. Toto potvrzení o odeslání vaší objednávky není akceptací objednávky – tedy kupní smlouva ještě není uzavřena. Akceptaci vaší objednávky můžete očekávat během 1–3 dnů s ohledem na to, zda zboží máme skladem nebo nikoli.

V případě jakýchkoli dotazů či námětů od vás, prosím, kontaktujte nás na e-mailu arki@arki.cz


DOPRAVA ZBOŽÍ

O přijetí vaší objednávky do naší databáze budete informování emailem. Objednané zboží pro vás zabalíme a pošleme neprodleně po obdržení objednávky. Při odesílání vás o expedici zboží budeme informovat emailem, ve kterém uvedeme přesnou částku za zboží včetně poštovného, způsobu dodání a čísla zásilky. Reálně můžete očekávat doručení balíku během 3–4 pracovních dnů.

Osobní odběr v Brně

Osobní vyzvednutí zboží na 1 výdejním místě Nad Kašnou 50, Brno, po telefonické domluvě od pondělí do pátku 9–18 hodin

Cena: zdarma

Při platbě převodem vám zašleme instrukce k provedení platby a po připsání částky v plné výši na náš bankovní účet vám připravíme zboží k vyzvednutí na vámi určeném místě osobního odběru. Jakmile je zboží připraveno, pošleme vám email s výzvou k vyzvednutí.

Na výdejně zůstane zboží připraveno po nadcházejících 7 pracovních dní. Poté bude uvolněno opět do prodeje. Při osobním odběru můžete zaplatit převodem na bankovní účet nebo hotově při převzetí zboží.

 

Balík PPL

Doručovací služba PPL doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 hodin. Doručovatel vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení (v rozmezí 2–3hodin), výši dobírky (v případě, že jste neplatili zboží bankovním převodem nebo on-line) a další případné náležitosti.

Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den. V případě, že je balík poškozen, v žádném případě jej nepřebírejte, oznamte to dopravci a dále postupujte dle jeho pokynů. Dobírku balíků PPL je možné platit hotově, někdy i platební kartou, o čemž vás bude PPL informovat.

Cena: 99 Kč

Doprava zdarma nad 3000 Kč hodnoty zboží v košíku 


MOŽNOSTI PLATBY

Při nákupu na našem e-shopu www.arki.cz můžete platit těmito způsoby:

Platební kartou – GoPay

Rychlou a bezpečnou platební metodu, jak zaplatit kartami Visa, Visa Electron a Mastercard pro nás zastřešuje náš partner, společnost GoPay. Údaje vaší platební karty tedy zadáváte přímo na zabezpečené platební bráně a my k těmto údajům vůbec nemáme přístup. Jakmile budou peněžní prostředky na našem bankovním účtu, zboží vám ihned odešleme.

Cena: 0 Kč

 

Bankovním převodem

Klasický bankovní převod na základě podkladů pro platbu, kterou vám po přijetí vaší objednávky zašleme mailem. Jakmile budou peněžní prostředky na našem bankovním účtu, zboží vám ihned odešleme. Vaši platbu bankovním převodem očekáváme do 7 dnů. V opačném případě vámi objednané zboží uvolníme opět do prodeje.

Cena: 0 kč

 

Dobírkou

Platíte až při převzetí zboží. Dobírkou lze platit u balíků PPL.

Zdarma při objednávce nad 2000 Kč.  

Cena: 29 Kč

 

V hotovosti při osobním převzetí

V případě osobního převzetí zboží na výdejních místech v Brně lze platit pouze v hotovosti.

Cena: 0 Kč


REKLAMACE

Poškození zboží při přepravě

Při přebírání zboží si prosím zásilku pečlivě zkontrolujte zda nemá porušený nebo poškozený obal. Pokud je zásilka zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte a postupujte podle pokynů přepravce.

Pokud je zboží poškozeno, případně došlo k úbytku obsahu, i když obal byl neporušený:

PPL – uplatněte reklamaci poškozené zásilky do 3 pracovních dnů ode dne převzetí zásilky (www.ppl.cz, sekce reklamace – reklamační formulář, nebo mailem či telefonicky). Se zásilkou nesmí být manipulováno, a to včetně výplní a dalšího obsahu balení do doby, než dojde k dokumentaci škody. PPL vás bude následně kontaktovat ohledně sepsání zápisu o škodě.

Současně pořiďte také co nejpřesnější fotodokumentaci zboží a obalu. Ponechejte si, prosím, také obal i se všemi výplněmi (vnitřní i vnější obal + výplně) pro pozdější posouzení oprávněnosti reklamace.

Reklamace v záruční době

Zboží nabízené v našem e-shopu má záruční dobu 24 měsíců a záruka se vztahuje na výrobní vady. Záruční doba začíná běžet dnem faktického převzetí zboží. Objeví-li se na zboží vada, je třeba reklamaci uplatnit neprodleně. Další používání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.

Reklamace se nevztahuje zejména na běžné opotřebení zboží nebo při použití zboží k jinému účelu, než ke kterému bylo vyrobeno, při mechanickém poškození nebo při použití zboží v rozporu s návodem k použití.

Jak postupovat při reklamaci?

Pro reklamaci použijte, prosím, reklamační formulář, ve kterém uveďte co nejpodrobněji důvod reklamace a důkladně popište vzniklou vadu. Reklamované zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem zašlete ve vyhovujícím (nejlépe původním) obalu naši adresu (viz. níže) nebo nám jej můžete osobně předat po předchozí telefonické domluvě v místě osobního odběru Brno, Nad Kašnou 50. Zásilku zašlete jako obchodní balík, popřípadě doporučeně. Podací lístek uchovejte jako doklad o odeslání.

Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané balíky nepřebíráme.

V případě, že si nebudete postupem jisti, kontaktujte nás e-mailem na arki@arki.cz nebo telefonicky na čísle +420 603 207 178, rádi vám poradíme.

Datem uplatnění reklamace se rozumí okamžik doručení zboží včetně reklamačního formuláře a kopie dokladu o nákupu na naši níže uvedenou adresu. O přijetí zboží k reklamaci budete obratem písemně informováni, jakož i provedení opravy a době jejího trvání.

Více informací o odpovědnosti za vady zboží najdete v obchodních podmínkách


ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

V případě nákupu na našem e-shopu www.arki.cz máte právo odstoupit od uzavřené kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Vaše rozhodnutí odstoupit od smlouvy nám prosím sdělte formou jednoznačného prohlášení – např. mailem na arki@arki.cz anebo poštou na naši adresu ing. arch. Eva Beránková, Nad Kašnou 48, Brno, 63500. Můžete k tomu využít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, ale není to Vaší povinností.

Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy nám oznámíte, že odstupujete od této smlouvy, zašlete zpět na naši níže uvedenou adresu. Zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Přiložte kopii dokladu o nákupu a vyplněný vzorový formulář nebo jiné obdobné prohlášení, kde také, prosím, uveďte, jakým způsobem chcete vrátit peníze za zboží – zda poštovní poukázkou nebo převodem na účet (v takovém případě rovnou uveďte číslo vašeho účtu). Náklady spojené s navrácením zboží nesete vy (balné, poštovné, apod.). Prosím neposílejte zboží zpět na dobírku, takové zásilky nepřebíráme. Zboží musí být vráceno nepoškozené
a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu.

Vaše peníze za zboží vám vrátíme stejným způsobem, jakým jsme je přijali (pokud se společně nedohodneme na jiném způsobu). Vrátíme vám i náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Platba vám bude uhrazena poté, co vrácené zboží od vás obdržíme nebo prokazatelně doložíte, že jste zboží odeslali na naši adresu. Výše platby může být snížena o případné poškození nebo opotřebení zboží. Pokud jste společně se zbožím obdrželi od nás dárek, vrácením zboží vám vzniká povinnost vrátit i tento dárek.

Adresa: Nad Kašnou 48, Brno, 63500, arki.cz

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.